پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205099
منصوريان گزينه ما براي جانشيني مظلومي است
تاریخ انتشار : 1395/03/10 08:19:11
نمایش : 1166
عضو هيأت مديره باشگاه استقلال گفت: اين فصل برخلاف انتظارمان خيلي از توقعات برآورده نشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، شاهرخ سبک‌دست  درباره شکست استقلال در فينال جام حذفي و ناکامي اين تيم در کسب جام اظهار داشت: اصلا احساس خوبي ندارم و خيلي ناراحتم. با توجه به هزينه‌هايي که شده بود و توقعاتي که داشتيم انتظارات برآورده نشد.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا براي فصل آينده تصميم‌گيري شده و شايعه شده عليرضا منصوريان در يک قدمي استقلال قرار دارد، گفت: اصلا از قبل چنين تصميمي گرفته نشد و تا زماني که جلسه برگزار نشود نمي‌توان اظهار نظري کرد. قطعا براي فصل آينده عملکرد يکساله گذشته ما بررسي شود. متاسفانه امسال خيلي از انتظارات‌مان برآورده نشد.

سبک‌دست در پاسخ به اين سؤال که آيا او موافق برکناري مظلومي است و با حضور منصوريان موافق است، گفت: اين يک تصميم فني است و همه چيز فني بايد ارزيابي شود. قطعا منصوريان در دو فصل گذشته نتايج خوبي گرفته و جزو مربيان موفق بوده است که هم محبوبيت لازم را بين هواداران دارد و هم فني خوبي و مي‌تواند يکي از گزينه‌هاي ما براي سرمربيگري باشد.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html